Re: [Gnuheter-dev] gnuheter-dev-sthlm @ stockholm.pm.org?

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] gnuheter-dev-sthlm @ stockholm.pm.org?
Date: Sun, 16 Feb 2003 23:21:07 +0100

On Sun, 16 Feb 2003, Ulf Harnhammar wrote:

> Hej,
>
> jag tänkte bara komma med förslaget att Gnuheter-devs Stockholmssektion
> skulle kunna träffas i samband med Stockholm Perl Mongers-mötet den
> tjugonde. Jag antar att en del av oss har tänkt gå på det, och då skulle
> vi ju illvilligt kunna infiltrera arrangemanget med lite PHP-snack. Man
> kan ju berätta vad som sagts här på listan efteråt, så att aron, jc m fl
> hålls informerade. (Annars kan de ju medverka via mobiltelefon.. Det blir
> billigt..)

Det låter som en utmärkt idé då åtminstone jag tänkte gå dit. Man
kanske inte ska ta över mötet, men det pratas ju om öl efteråt :)

Jag har fantiserat lite om att göra om Gnuheter till perl-kod, men det
är nog uteslutet. PHP är enklast för alla inblandade.

Vi pratar om följande möte alltså:
http://stockholm.pm.org/meetings.html

Hm, upptäckte precis när jag började bläddra i kalendern att jag
eventuellt inte kan dyka upp. Jag får försöka pussla om lite.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/