[Gnuheter-dev] gnuheter-dev-sthlm @ stockholm.pm.org?

From: Ulf Harnhammar
Subject: [Gnuheter-dev] gnuheter-dev-sthlm @ stockholm.pm.org?
Date: Sun, 16 Feb 2003 22:45:21 +0100 (CET)

Hej,

jag tänkte bara komma med förslaget att Gnuheter-devs Stockholmssektion
skulle kunna träffas i samband med Stockholm Perl Mongers-mötet den
tjugonde. Jag antar att en del av oss har tänkt gå på det, och då skulle
vi ju illvilligt kunna infiltrera arrangemanget med lite PHP-snack. Man
kan ju berätta vad som sagts här på listan efteråt, så att aron, jc m fl
hålls informerade. (Annars kan de ju medverka via mobiltelefon.. Det blir
billigt..)

Mvh Ulf