Re: [Gnuheter-dev] gnuheter config.php docs.php

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] gnuheter config.php docs.php
Date: Sun, 1 Dec 2002 01:46:09 +0100

On Sun, 01 Dec 2002, Aron Boström wrote:

> Jag har testat installera en gammal gnuheterkopia återigen,
>  kommenterade mycket både artikel och kommentar.
> Slängde in senaste CVS och konverteringsscriptet.
> Allt funkade nästan perfekt.
> Rättade 2 buggar. (De ovan)
> Commitade.
> Allt funkar perfekt.
>
> Fler som har buggtestat?

Nu ser faktiskt det mesta ut att fungera bra. Lite förvånad är jag
över att det fungerat bra ändå. :)  Det var ju inte heller så värst
klurigt att göra konverteringsscriptet.

Klurigare är väl nu att snyggt och smidigt få in diary.php i
kommentarslösningen. Vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om

if ($typ==0)
     Header("Location: article...");
elseif ($typ==1)
     Header("Location: pollBooth...");
elseif ($typ==n) ...

i comments.php. Men det kanske går att fila lite på medan vi
funderar. :)

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/