Re: [Gnuheter-dev] Status

From: Lars-Erik Stenholm
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Status
Date: Tue, 1 Oct 2002 16:34:15 +0200 (CEST)

Hej!

Jo, stavningskontrollen är "klar". Jag får dock inte comitta till
gnuheter-cvsen på savannah så det är den sista patchen jag mailade ut
som gäller.

I och för sig, min sista stavningspatch är inte mot HEAD (längre)... Skickar
dock den gärna igen (mot aktuell HEAD), om någon med CVS-körkort  ;-)
känner sig manad att testa den och sedan komitta om den fungerar.

Sedan hade jag som nästa boll tänkt att kolla på att praktiskt (dvs. inte
bara snacka om det :-) slå ihop comments-tabellerna/koden. Skulle vilja
få ok på stavningsfunktionen först, så att jag vet att det jag gör är
"peer-reviewat" (dvs. att sättet att skriva kod, placering/namngivning av
konfigurationsparametrar etc.etc)

//Lasse

P.s Galeons smarta bookmarks är nästan samma sak som wordlinks, man
    kan ju sno ett gäng definitioner därifrån.

    Ex:

view-source:http://galeon.sourceforge.net/bookmarks/browse.php?category=Web%20Searches

D.s