[Gnuheter-dev] Status

From: Ulf Harnhammar
Subject: [Gnuheter-dev] Status
Date: Tue, 1 Oct 2002 13:36:40 +0200 (CEST)

Hej,

hur går det med de olika underprojekt som folk tidigare har postat om här
på listan (statistik, signatur, stavningskontroll)? Lars-Erik? Aron?

Jag tyckte de underprojekten verkade bra, så det vore ju synd om de rann
ut i sanden.

Jag ska för övrigt fortsätta på wordlinks någon dag. Främst ser jag att
wordlinks behöver in på fler ställen (submitta nyheter, kommentarer,
pollkommentarer..) samt att fler definitioner på wordlinks (everything2,
wikipedia..) kan behövas. Den som vill får gärna hjälpa till med detta.

// Ulf E. Härnhammar (join us now and utveckla Gnuheter)