Re: [Gnuheter-dev] gnuheter jcexport.php

From: Jorgen Cederlof
Subject: Re: [Gnuheter-dev] gnuheter jcexport.php
Date: Mon, 23 Sep 2002 10:55:57 +0200

On Mon, Sep 23, 2002 at 10:52:08 +0200, Patrik Wallstrom wrote:

> Jag har inte ändrat i någon konfiguration här, märkligt att din
> header inte funkar. Kanske nåt med PHP-versionen i Debian? (4.2.3-3)

Mycket konstigt. Jag kör också Debian, med 4.2.3-3. Jag har inte
riktigt lika många moduler dock:

gnuheter.org:

Connected to vic20.blipp.com.
Escape character is '^]'.
GET /jcexport.php HTTP/1.0
Host: www.gnuheter.org

HTTP/1.1 200 OK
Date: Mon, 23 Sep 2002 09:05:43 GMT
Server: Apache/1.3.26 (Unix) Debian GNU/Linux mod_gzip/1.3.19.1a PHP/4.2.3
mod_perl/1.27 DAV/1.0.3

Lokalt:

Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
GET /jcexport.php HTTP/1.0
Host: gnutest

HTTP/1.1 200 OK
Date: Mon, 23 Sep 2002 08:51:34 GMT
Server: Apache/1.3.26 (Unix) Debian GNU/Linux PHP/4.2.3

De modulerna borde inte spela någon roll, tycker jag. Det märkliga är
ju att jag tidigare fick text/plain av gnuheter.org. Är du säker på
att du inte ändrat någonting?

Nå, jag vill inte ta upp din tid i onödan, så har du viktigare saker
för dig så klarar jag mig ändå. Annars är det ett intressant fel.

   Jörgen