Re: [Gnuheter-dev] gnuheter jcexport.php

From: Jorgen Cederlof
Subject: Re: [Gnuheter-dev] gnuheter jcexport.php
Date: Mon, 23 Sep 2002 10:29:15 +0200

On Sat, Sep 21, 2002 at 13:46:40 +0200, Patrik Wallstrom wrote:

> Upplagd.

Tackar.

Har du förresten någon aning om varför jcexport.php numera har:

Jag har lagt in raden

   header("Content-Type: text/plain");

för att få text/plain istället. Förut fungerade det, och det fungerar
när jag provar lokalt. Jag misstänker att du har pillat med
serverkonfigurationen?

Det är visserligen ingen katastrof, mitt script bryr sig inte om
MIME-typ, men det blir lite bökigare att testa och felsöka när man
inte kan titta på sidorna i en webbbrowser.

      Jörgen