Re: [elmo-users] d�ugie odpalanie elmo, po odebran iu du�ej wiadomo�ci.

From: Szymon
Subject: Re: [elmo-users] d³ugie odpalanie elmo, po odebran iu du¿ej wiadomo¶ci.
Date: Fri, 26 Sep 2003 22:56:06 +0200

Krzysztof Gibas napisał:

> -O2, -march=i386 and -mcpu=i686
>
> czyli chyba standard dla slackware.

Chyba tak ale wydaje mi się że to już ostatki.  Coś słyszałem że w gcc
ma (w przyszłości(?)) być tylko `march'.  W nowym slacku (chyba już na
dniach) będzie march=i486 ze względu na libca i X.

> jeżeli mocno chcesz, mogę z innymi przekompilować -march=athlon,
> czy --enable-debug.

Mam taką ideę --- ponieważ gałąź `rzyj-0-8-3' z definicji jest
niestabilna (ja tak Rzyja zrozumiałem) to można by ,,ją'' kompilować z
opcjami `-O0 -ggdb'. Nie uzasadniam bo wydaje mi się że nie trzeba.

Inną kwestią jest statyczne linkowanie(w dalszym ciągu myślę o devel).
Wydaje mi się że powinniście to z Rzyjem przedyskutować. Widzę w tym
sens -- nie będzie niepotrzebnych zgłoszeń (wiem, tu na liście mało się
dzieje, ale liczę na cud w przyszłości) generowanch przez zepsuty system
(chodzi mi o jakieś łatane wersje bibliotek, itp.) kogośtam (mój na
przykład to śmietnik).

> Core też się czasami zdarza, właściwie różnie to wygląda. Przy
> odbieraniu takiego maila, nie znika okienko pobierania - naciskam 'q',
> ale bez widocznych efektów. Wtedy zawsze robie CTRL+C (ale to nie
> zawsze działa) albo recznie ubijam elmo. Po ponownym uruchomieniu,
> widze że mail się odebrał, tylko że odpalanie - tak jak pisałem - trwa
> kilka minut.

Mnie się dziś elmo zapętliło przy zdalnym czytaniu skrzynki z 61 mailami
do ściągnięcia. Kiedyś ten błąd występował bardzo często, teraz
rzadziej, ale w dalszym ciÄ…gu mi siÄ™ zdarza.

pozdrawiam, szymon