Re: [elmo-users] d�ugie odpalanie elmo, po odebran iu du�ej wiadomo�ci.

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] długie odpalanie elmo, po odebran iu dużej wiadomości.
Date: Fri, 26 Sep 2003 22:30:31 +0200

On Fri, 26 Sep 2003 21:38:54 +0200, Szymon wrote:
> Witam. U mnie też zabawa trwa bardzo długo.
> Dostałem nawet core.
>
> Czy mógłbyś mi napisać z jakimi opcjami kompilowałeś
> paczkę dla mnie ?

-O2, -march=i386 and -mcpu=i686

czyli chyba standard dla slackware.

jeżeli mocno chcesz, mogę z innymi przekompilować -march=athlon,
czy --enable-debug.

Core też się czasami zdarza, właściwie różnie to wygląda. Przy odbieraniu
takiego maila, nie znika okienko pobierania - naciskam 'q', ale bez
widocznych efektów. Wtedy zawsze robie CTRL+C (ale to nie zawsze działa)
albo recznie ubijam elmo. Po ponownym uruchomieniu, widze że mail się
odebrał, tylko że odpalanie - tak jak pisałem - trwa kilka minut.

Krzysiek.