[elmo-users] odbieranie maili

From: Marcin Cylke
Subject: [elmo-users] odbieranie maili
Date: Wed, 6 Aug 2003 23:17:20 +0200

Czesc

Poslugujac sie mailami w watku o timeout'cie chcialem sprawdzic
zawartosc mojej skrzynki pocztowej - nie udalo sie. To znaczy w skrzynce
na pewno cos jest. Naciskam sobie 'F' i po chwili otwiera sie puste
okienko z liczba wiadomosci
0 (0)

W .elmorc mam nastepujacy wpis:

set pop_acc {
  name:     o2.pl
  server:   pop.o2.pl
  username: user
  password: pass
}

set pop_info_dir /home/marcin/.elmo/pop

Oczywiscie katalog ~/.elmo/pop istnieje, tak jak przykazano w pilku
.elmorc. A haslo i uzytkownik rowniez poprawne

Co wiec robie nie tak?

Pozdrawiam
--
|  o        | "Even if a samurai's head were to be suddenly |
| `|,  \.,o |  cut off, he should still be able to perform  |