ODP: Re: [elmo-users] Poprawki

From: rzyjontko
Subject: ODP: Re: [elmo-users] Poprawki
Date: Mon, 04 Aug 2003 15:43:36 +0100

> Zacząłem naprawiać snapszotowanie.

I widać efekty.  Zaraz ściągnę bieżącą wersję.

> Martwi mnie co innego.
> Nie mogę skasować żadnego listu. Ja mu del a on mi "ChCWD" i list
> se siedzi
> dalej. Czy ja o czymś zapomniałem, czy cholera wie o co biega? ;]

Spróbuj usunąć cache skrzynki.  Nie mam jak Ci pomóc, bo u mnie się to
nie zdarza, a to za mało informacji.

> BTW: rzyj używa wysyłaczki z pozycji plusnetu, która psuje
> nagłówki. Dzięki
> temu przyszedł mi list w tytule bez pliterek, tylko z krzakami zapisu
> szesnastkowego :)

Nie, ten interfejs nie obsługuje zakodowanych nagłówków i wysyła je
dokłdanie tak, jak ja je widzę.

> oj rzyj... nieładnie nieużywać swojego programu ;]

Jakbym miał normalny dostęp do sieci, to by mi dużo spraw ułatwiło.

rzyjontko