Re: [elmo-users] Poprawki

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] Poprawki
Date: Mon, 04 Aug 2003 17:36:46 +0200

On Mon, 04 Aug 2003 13:38:09 +0200, Bazyli Zygan wrote:
> Zacząłem naprawiać snapszotowanie.
> Martwi mnie co innego.
> Nie mogę skasować żadnego listu. Ja mu del a on mi "ChCWD" i list se siedzi
> dalej. Czy ja o czymś zapomniałem, czy cholera wie o co biega? ;]

W sensie przenieść maila do skrzynki trash czy skasować ze smietnika w ogóle?

Jeżeli to drugie, to pewnie jest tak jak u mnie. W tym wypadku używam f-cji
podpiętej pod 'D' defaultowo.

pozdrawiam,
Krzysiek.

ps.
fajna fortunka sie wulosowała =)

--
Real programmers don't comment their code.  It was hard to write, it
should be hard to understand.