Re: [elmo-users] Poprawki

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users] Poprawki
Date: Mon, 04 Aug 2003 13:38:09 +0200

On Sat, 02 Aug 2003 16:45:24 +0100, rzyjontko wrote:
> PS
> Jak zwykle czekam na snapshota.

Zacz±³em naprawiaæ snapszotowanie.
Martwi mnie co innego.
Nie mogê skasowaæ ¿adnego listu. Ja mu del a on mi "ChCWD" i list se siedzi
dalej. Czy ja o czym¶ zapomnia³em, czy cholera wie o co biega? ;]

BTW: rzyj u¿ywa wysy³aczki z pozycji plusnetu, która psuje nag³ówki. Dziêki
temu przyszed³ mi list w tytule bez pliterek, tylko z krzakami zapisu
szesnastkowego :)

oj rzyj... nie³adnie nieu¿ywaæ swojego programu ;]

--
Bazyli Zygan
email: address@hidden