[elmo-users] Kolejne poprawki

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Kolejne poprawki
Date: Thu, 31 Jul 2003 12:42:11 +0100

Do tego listu załączam kolejne poprawki.

Przede wszystkim dodałem reply_all, które się uruchamia dużym R w
folderze z listami, ale polecam też dodanie sobie tego klawisza w oknie
do czytania listów (key mail R sender_open_reply_all).

Poza tym poprawiłem sposób dobierania adresu, który jest ustawiany w
polu From, przy odpowiadaniu na listy.  Teraz będzie to również
współpracowało z fetchmailem.

Naprawiłem różne błędy.  Nie powinno być już problemów ze ściąganiem
listów oraz różnymi innymi głupotami.  Zaktualizowałem plik TODO.

rzyjontko

PS
Krzysiek, czy mógłbyś zastąpić wszystkie addr_t na address_t przed
wrzuceniem tego na CVSa? Czekam na kolejnego snapshota.