[elmo-users] Kolejne poprawki

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Kolejne poprawki
Date: Mon, 28 Jul 2003 10:22:31 +0100

Poprawiłem sygnalizowane błędy.  Przede wszystkim usunąłem
wyświetlające się 0 jako rozmiar ściąganych wiadomości.  Przy okazji
zmieniłem też troszkę sposób wyświetlania rozmiaru.  Do tej pory
rozmiar związany był z łańcuchem formatującym %S i objęty był w
nawiasy.  Pomyślałem, że może jednak nie każdy lubi okrągłe nawiasy
wokół rozmiaru więc teraz ich nie ma i wszystkie domyślne ustawienia
zawierają (%-06S).  Stąd niewielka zmiana wyglądu.

Przy okazji poprawiłem sposób traktowania adresów z różnymi specjalnymi
znakami i ich wykorzystywanie w książce adresowej.  Dodałem kilka
domyślnych klawiszy.  W książce adresowej (a także w folderze z
wiadomościami) * służy do odwracania zaznaczenia, + do zaznaczania
wszystkiego, a - do odznaczania wszystkiego.

Nie pamiętam, czy pisałem w poprzednim liście, że z książki adresowej
można wysyłać listy do wielu osób.  Trzeba je tylko najpierw zaznaczyć
(robi się to spacją).  Zasada ta sama co w folderze z listami - jak nic
nie jest zaznaczone, to polecenie dotyczy aktualnie wybranego.  Tak
jest z kasowaniem, wysyłaniem listów, a także (od teraz) ze zmianą płci
i flagi official.

Nikt nie pisał o dopełnianiu adresów, więc zakładam, że wszystkim to
działa.  Jeszcze tylko zapomniałem sprawdzić co się dzieje w przypadku
braku addressbooka.  Zrobię to i zabieram się za MIME.

Do listu załączam patcha.

rzyjontko