ODP: Re: [elmo-users] elmo 0.8.1

From: rzyjontko
Subject: ODP: Re: [elmo-users] elmo 0.8.1
Date: Tue, 22 Jul 2003 00:10:42 +0100

> http://sdas.eu.org/~gibas/elmo/bugs/screen.png

Kumam i wiem gdzie jest błąd.  Postaram się to naprawić.  Ale najpierw
muszę mieć snapshota, na którym będę mógł dalej coś robić.  Na stronie
to nie działa więc najlepiej by było, gdybyś zrobił make dist i wysłał
mi swojego tarballa.

> Nie wiem, bo może coś namieszałem, ale dlaczego w inbox-ie Twoje maile
> mają we 'From: ' moje dane?

Spróbuj usunąć plik z chache'em, a jak to nie pomoże, to prześlij mi
tarballa z możliwie najmniejszą skrzynką, przy której błąd nadal
występuje.

Dzięki za pomoc
rzyjontko