ODP: Re: [elmo-users] elmo 0.8.1

From: Krzysztof Gibas
Subject: ODP: Re: [elmo-users] elmo 0.8.1
Date: Tue, 22 Jul 2003 09:07:15 +0200

On Tue, 22 Jul 2003 00:10:42 +0100, rzyjontko wrote:
> Kumam i wiem gdzie jest błąd.  Postaram się to naprawić.  Ale najpierw
> muszę mieć snapshota, na którym będę mógł dalej coś robić.  Na stronie
> to nie działa więc najlepiej by było, gdybyś zrobił make dist i wysłał
> mi swojego tarballa.

ok, zaraz poleci na maila. Jest to ostatni snapszot z cvs.

> Spróbuj usunąć plik z chache'em, a jak to nie pomoże, to prześlij mi
> tarballa z możliwie najmniejszą skrzynką, przy której błąd nadal
> występuje.

Ha! chyba wiem, gdzie jest problem. Tak zawsze się robiło gdy, odpalałem
mailreadera na jakimś mailu, a potem naciskałem 'b', ukazywało się okno z
adresami (w mailach z elmo-users 3 adresy), a potem naciskałem enter,
po kazdym enterze kolejny adres znikał, aż w końcu zostawała pusta "belka".
I teraz jak dalej enter klepałem (gdzieś koło 3 razy) to różne dziwne rzeczy
się działy, albo podmieniają się adresy, albo w ogóle elmo się od razu wywala.

Pomaga kasowanie .elmodir.cache.

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...