Re: [elmo-users]bug

From: Szymon
Subject: Re: [elmo-users]bug
Date: Sat, 21 Jun 2003 23:47:43 +0200

Dnia Sat, 21 Jun 2003 19:31:39 +0200, rzyjontko napisał:
> [...]

Ja redukowałem śmietnik, aż zostało mi 11 maili ( też się sypie, udało
mi sie zredukować do 4 ale ten śmietnik wywaliłem w ferworze walki),
tylko że by maile zaczęły się rozmnażać trzeba `Delete' potrzymać
dłuższą chwilę.  Jeśli już zaczną się mnożyć to przy wyjściu jest core.

do RZYJĄTKA: jeśli nie możesz powtórzyć tego błedu mogę na listę wysłać
taką ,,minimalną'' skrzynkę (11maili) ztarowaną jako załącznik.

pozdrawiam, Szymon.