Re: [elmo-users]bug

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users]bug
Date: Sat, 21 Jun 2003 19:00:54 +0200

Szymon napisał:

> zaobserwowałem że po wyjściu z trybu czytania poczty
> zostają czasem śmieci (zielone, ale to pewnie przypadek)
> ,,przejechanie'' po nich turkusową(?) belką znika je.

To nie jedyne buraki gdzieś między ncurses, a funkcjami realizującymi
obsługę terminala.  U mnie okienko z załącznikami potrafi być całe
usiane "prześwitami" z listu, a przy przewijaniu zdarza się, że
znikają niektóre wiersze.  W xterminalach jest jednak na ogół lepiej
niż w fb.  Oczywiście "czysty" terminal nie powinien zostawiać takich
śmieci.

A'rpi jest autorem programu pocztowego, który do obsługi ncurses używa
własnych funkcji obsługi terminala.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/