Re: [elmo-users] zapisywanie za��cznik�w

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] zapisywanie za³±czników
Date: Sun, 08 Jun 2003 20:29:10 +0200

Dnia Sun, 08 Jun 2003 19:29:32 +0200, rzyjontko napisał:
> Tak.  To nawet bardzo ważne.  Zajmę się tym w najbliższym czasie.

Dzięki!

> W pliku read.c, w wierszu 392 należy zamienić
>
>   case 263:
>
> na
>
>   case KEY_BACKSPACE:
>   case '\b':
>
> Nie pamiętam, czy było akurat 263.  Tam może być inna wartość, ale
> przy niej jest komentarz /* backspace */.  Muszą być oba case'y.  To
> powinno załatwić sprawę chociaż nie jestem tego pewien.

hm, jak do Twoich zmian dopisałem jeszcze 'case 127:' to działa,
wcześniej nie chciało. :(
Testowałem pod konsolą i w iksach i wygląda na to że jest ok.

    //case 263: /* backspace */
    case 127:
    case KEY_BACKSPACE:
    case '\b':

ps.
coś ten cvs savannah, kiepsko działa, wcześniej też miałem problemy z
połączeniem :(((

pozdrawiam,
Krzysiek.

--
You cannot kill time without injuring eternity.