Re: [elmo-users] zapisywanie za��cznik�w

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] zapisywanie za³±czników
Date: Sun, 08 Jun 2003 19:29:32 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> cześć,
> zauważyłem, że elmo podczas zapisywania załączników nie sprawdza czy plik
> do którego chcemy zapisać zawartość istnieje, może to prowadzić do
> przypadkowego nadpisania ważnych danych.
> Może warto by było wprowadzić takie sprawdzanie?

Tak.  To nawet bardzo ważne.  Zajmę się tym w najbliższym czasie.

> mam jesczez takie pytanie, co zmienić w systemie aby podczas zapisywania
> załączników działał mi klawisz backspace? na konsoli działa bez problemu,
> jednak na terminalu w iksach dostaje '^?' zamiast kasowania, fakt, działa
> ^h, jednak backspace jest imho wygodzniejszy. W innych programach np. ekg
> ten klawisz działa bez problemu.

Już to poprawiłem, ale cvs odmawia posłuszeństwa.  Strona savannah też
nie działa (chociaż serwer niby stoi i odpowiada) stąd wnioskuję, że
wszystko im upadło.  Nie wiem ile czasu to potrwa więc napiszę jak to
poprawić.

W pliku read.c, w wierszu 392 należy zamienić

  case 263:

na

  case KEY_BACKSPACE:
  case '\b':

Nie pamiętam, czy było akurat 263.  Tam może być inna wartość, ale
przy niej jest komentarz /* backspace */.  Muszą być oba case'y.  To
powinno załatwić sprawę chociaż nie jestem tego pewien.