Re: [elmo-users] core przy czytaniu maila wys�anego z telnetu

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] core przy czytaniu maila wys³anego z telnetu
Date: Tue, 03 Jun 2003 18:24:44 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> i tak też się stało, dostałem pusty ekran. :) Tylko zauważyłem, żei na
> takim mailu podczas odpowiadania, forwardowania i wychodzenia z okienka
> załączników również można zobaczyc core. Jeżeli trzeba mogę podesłać bt
> z gdb.

Nie trzeba.  Domyślam się, co tam jest skopane.

> Czy jest sens aby zgłaszać taki błędy, które w praktyce mają małe
> prawdopodobieństwo wystąpienia? Nie chciałbym wstrzymywać rozwoju
> elmo zgłaszaniem tego typu błędów.

Jasne że jest sens.  To nie wstrzymuje prac nad elmo, a sprawia że
program jest bardziej niezawodny.

A przy okazji naprawiłem też kilka innych błędów i poprawiłem signal
handler dla segfaulta tak, że czyści terminal, wyświetla komunikat, po
czym wykonuje domyślną akcję (czyli zrzuca core'a).