Re: [elmo-users] core przy czytaniu maila wys�anego z telnetu

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] core przy czytaniu maila wys³anego z telnetu
Date: Tue, 03 Jun 2003 17:53:03 +0200

Dnia Tue, 03 Jun 2003 16:37:27 +0200, rzyjontko napisał:
> Ale już to naprawiłem.  Nawet to coś wyświetli.  Chyba.  Jakby nie, to
> daj znać, będę dalej męczył.  Ale jedyne co powinieneś z tego dostać,
> to pusty ekran.

i tak też się stało, dostałem pusty ekran. :) Tylko zauważyłem, żei na
takim mailu podczas odpowiadania, forwardowania i wychodzenia z okienka
załączników również można zobaczyc core. Jeżeli trzeba mogę podesłać bt
z gdb.

Czy jest sens aby zgłaszać taki błędy, które w praktyce mają małe
prawdopodobieństwo wystąpienia? Nie chciałbym wstrzymywać rozwoju
elmo zgłaszaniem tego typu błędów.

pozdrawiam,
Krzysiek.

--
This is the song, la la la la, Elmo song...