[elmo-users] Weekend

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Weekend
Date: Thu, 22 May 2003 21:20:31 +0200

Wyjeżdżam na weekend więc przez ten czas nie będę osiągalny.  Niestety
nie udało mi się do dziś doprowadzić elmo do poprzedniej
funkcjonalności.  Zostało mi jeszcze aktualizowanie flag listów i
kilka drobiazgów.

Wrzucam na cvsa wszystkie moje zmiany, ale ostrzegam:
  - nowe listy pozostajÄ… nowe
  - wiadomości są dostarczane do aktualnie otwartej skrzynki
  - podczas kompilacji wyświetla się masa warningów
  - mogą być inne błędy, których nie odkryłem

Dodałem funkcję folder_update, która zastąpiła folder_re_read.
Powoduje to wczytanie tylko tych listów, które jeszcze nie zostały
wczytane.  Ta funkcja działa dużo szybciej, ale ma (póki co) kilka
wad.  Po pierwsze jej złożoność pamięciowa jest dosyć spora (n^2), po
drugie nie zwalnia pamięci po listach, które zostały usunięte.

Jedno i drugie zostanie usunięte, ale jeszcze dokładnie nie wiem
kiedy.  Niestety znowu mnie naglą jakieś głupoty więc zabiorę się za
to zapewne nie wcześniej jak w środę.

Inne zmiany to lepsze parsowanie daty i wÄ…tkowanie z dowolnego
sortowania.

Gdyby ktoś zechciał sprawdzić jak to działa, to zachęcam do
ściągnięcia źródeł z cvsa.  Jeśli ktoś chciałby się dobrać do
dotychczasowych źródeł, to powinien dodać przełącznik -D '21 May'.