Re: [elmo-users] b��dy w ksi��ce adresowej

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] b³êdy w ksi±¿ce adresowej
Date: Thu, 22 May 2003 10:06:10 +0200

Dnia Wed, 21 May 2003 17:06:50 +0200, rzyjontko napisał:
> Od kilku dni w ogóle nie odpowiadałem na listy.  Sorki, ale właśnie
> wczoraj zmieniałem sprzęt i miałem trochę grzebaniny.  Poza tym mam
> znowu strasznie rozgrzebane źródła i liczyłem na to, że się szybko
> uporam, ale okazało się, że to nie takie proste.

ok, w takim razie poczekam aż zmiany się w cvs pojawią, bo mam na oku
jeszcze pare miejsc w których core można zobaczyć.

> Bardzo miło takie listy się czyta.  Nie ma co.  Zabieram się do
> roboty, bo jeszcze duuużo do zrobienia przede mną.

obawiam się, że wraz z upływem prac nad elmo, będziesz miał okazję
jeszcze częściej słyszeć słowa zadowolonych użytkowników. Fakt,
faktem: elmo rzÄ…dzi!

pozdrawiam,
Krzysztof Gibas
--
This is the song, la la la la, Elmo song...