Re: [elmo-users] Fwd: Elmo

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users] Fwd: Elmo
Date: Sun, 11 May 2003 21:32:59 +0200

W poprzednim liście napisałeś:
> Oto list, który dostałem od RMS:

  <CIACH> ten list

> He, he.  Nie ma co, starał się być miły.

Ujmę to w sposób prosty i najbardziej dosadny.
Mam ich głęboko w dupie.
To, że są debilami i dokładnie nie mają pojęcia co ten program robi to
jedno. Drugie natomiast to to, że piszemy to dla siebie, a skoro oni
tego nie doceniają to chuj im w oko, bo w dupę mieliby za przyjemnie.
Z tej całej złości idę testować stronkę elmo.

Mnie się ciągle wypytują o elmo na sieci. Pewnie niebawem nasza lsita
dyskusyjna zwiększy ilość członków.

A opinię publiczną mam bardzo głęboko. W myśl słów rzyjontka
"Ale to ja tu jestme wariat..."

Bazyli Zygan
email: address@hidden
web  : http://www.zygan.com.pl