Re: [elmo-users] Fwd: Elmo

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Fwd: Elmo
Date: Sun, 11 May 2003 21:45:43 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Ujmę to w sposób prosty i najbardziej dosadny.
> Mam ich głęboko w dupie.

Mimo wszystko prosiłbym o zachowanie należnej powagi.  Rozumiem, że
grono czytających jest dosyć kameralne (na chwilę obecną 6 osób), ale
prosiłbym o nie przekraczanie granic dobrego smaku.

> Z tej całej złości idę testować stronkę elmo.

Nie ma się o co złościć.  Przecież nic się nie stało.  To nie jest dla
elmo bariera nie do pokonania.  A projekt GNU nie jest kolekcją
najlepszych wolnych programów tylko kolekcją programów, które się
podobają jednej (dość specyficznej) osobie.

Wielu ludziom elmo się nie podoba.  Ale to nie jest powód, żeby do
nich strzelać.  Niech każdy używa takiego oprogramowania, jakie lubi
najbardziej.  Ja z mojej strony mogę obiecać, że będę pracował nad
elmo, żeby było jak najlepsze.

Psycholodzy uważają, że pozytywne nastawienie do otaczającego świata
(nawet do oponentów) sprzyja osobie tak nastawionej.  Radzę zatem
używanie wyłącznie argumentów "pro" i nawet chwalenie innych
programów za to jak dobrze działają.  Będziemy starać się je
doścignąć.

A na stronkę czekam z niecierpliwością (i chyba nie tylko ja).

> Mnie się ciągle wypytują o elmo na sieci. Pewnie niebawem nasza lsita
> dyskusyjna zwiększy ilość członków.

Owszem, zwiększa się sukcesywnie, powolutku.

> A opinię publiczną mam bardzo głęboko. W myśl słów rzyjontka
> "Ale to ja tu jestme wariat..."

Ja bym prosił nie przytaczać moich słów w niewłaściwym kontekście.  Bo
ja się pod Twoim listem podpisać nie mogę.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/