[elmo-users] Advocacy

From: Bazyli Zygan
Subject: [elmo-users] Advocacy
Date: Mon, 05 May 2003 00:07:43 +0200

Witam.

Z racji faktu zbliżania się coraz bardziej do punktu wyrzucenia
pierwszej strony beta stronki elmo, potrzebuje małej pomocy.

Potrzebuje tekstu (zarówno w polskim jak i angielskim co to jest elmo)
Do działu "Co to jest?". Dlaczego nie chcę aktualnego? Bo tam nic nie
ma ;] Tam jest głównie, jak wygląda, czy jak go konfigurować, co
będzie odpowiednio w działach screenshots i Documentation. Chyba sami
rozumiecie o co chodzi.

Mogę spłodzić coś takiego sam, ale sądzę, że nie jest to najlepszy
pomysł, prawda? ;]

Ja chyba na dziś powoli mam dość... Może jeszcze poklepię jakieś dwie
rzeczy, albo trzy i idę spać. Jutro czeka mnie kulminacja,
tj. podpięcie całego systemiku do grafiki i wypuszczenie (wszystkiego
prócz działu dokumentacji).

Pytanie tylko, czy tego chcemy. Czy chcemy stronki bez tego jednego,
jakże istotnego w tym całym bajzlu, działu.

Na Wasze sugestie czekam do jutra. Tak samo jak na sugestie tematu
działu "co to elmo" ;]

Dobrej nocy.

Bazyli Zygan
email: address@hidden