Re: [elmo-users] Advocacy

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Advocacy
Date: Mon, 05 May 2003 08:21:31 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Potrzebuje tekstu (zarówno w polskim jak i angielskim co to jest elmo)
> Do działu "Co to jest?". Dlaczego nie chcę aktualnego? Bo tam nic nie
> ma ;] Tam jest głównie, jak wygląda, czy jak go konfigurować, co
> będzie odpowiednio w działach screenshots i Documentation. Chyba sami
> rozumiecie o co chodzi.

Ja myślę, że wszyscy się zgadzamy co do tego, że ten tekst powinien
napisać Artur.  O ile po polsku to jeszcze każdy coś by wymodził, o
tyle nie przypuszczam, żeby ktoś z nas z większą swobodą operował
angielskim.  A że oba powinny mieć taką samą treść, to najlepiej by
było żeby jedna osoba napisała obywda.

W tej chwili na wszystkich stronach o elmo znajduje się tekst z
freshmeata ponieważ Ci goście poprawiają wszystkie błędy, jakie się
popełni.  Ale tekst ten jest już mocno zdezaktualizowany.  Gdybyś
Aruturze miał chwilkę czasu na napisanie dwóch opisów: jednego
"pełnometrażowego" na stronę i jednego krótkiego (< 255 znaków), to
umieścilibyśmy go wszędzie gdzie się da.

> Ja chyba na dziś powoli mam dość... Może jeszcze poklepię jakieś dwie
> rzeczy, albo trzy i idę spać. Jutro czeka mnie kulminacja,
> tj. podpięcie całego systemiku do grafiki i wypuszczenie (wszystkiego
> prócz działu dokumentacji).

Życzyłbym Ci miłych snów, ale jak to pisałeś, to już smacznie spałem.

> Pytanie tylko, czy tego chcemy. Czy chcemy stronki bez tego jednego,
> jakże istotnego w tym całym bajzlu, działu.

Tak, tak, tak!  Chcemy, chcemy, chcemy!

Aktualna strona jest po prostu odstraszająca.  Wyobrażam sobie takiego
przeciętnego użytkownika, który jakimś trafem dowiedział się o elmo i
zagląda na stronę projektu.  "To ma być przyjazny program pocztowy?
To ja poszukam czegoś innego."