[elmo-users] rozne

From: Artur Skura
Subject: [elmo-users] rozne
Date: 14 Apr 2003 13:32:32 -0000

Sorry za broken references, zapisalem sie z dwoch adresow.

On Mon, Apr 14, 2003 at 12:29:55PM +0000, rzyjontko wrote:

> Działa, działa.  Wrzuciłem na cvsa.

Chyba Tobie ;) Przed chwilą pociągnąłem wersję z cvs i działa j/w, tj.
żeby coś wysłać z elmo trzeba go zbackgroundować czy coś żeby móc
wyedytować wiadomość ;)

> A po powrocie z urodzin polecam Alka-Seltzer :)

O, a co to? :)

> Może tak, a moze edit_command?

No chyba głosowania nie będziemy robić ;)
Tym bardziej, że zawsze można zmienić...

> Okazało się, że to jest po prostu wspaniałe.  Dzięki temu mogę sobie
> dodać do emacsa, żeby pliki pasujące do wzorca "elmo\-" były
> automatycznie otwierane w trybie mail-mode.

No, ja mam auto-fill-mode przy mutt- ;)

BTW jaki jest status bayesa? To może być wielki hit...
Na razie w muttcie jak się np. korzysta z bogofiltra trzeba
ustawić procmailrc i trochę się pobawić. W elmo jak widać
będzie to maksymalnie zintegrowane... nie mogę się doczekać :)))

> Statyczne?  A nie lepiej jest zrobić tak, żeby wyświetlić po prostu
> wszystkie te funkcje, które znajdują się w keymapie związanym z
> aktualnym stanem?

Tego, ale elmo ma byc lepsze od mutta, prawda? :) Nie można ot tak po
prostu wyswietlic
czegos w rodzaju

r sender_open_reply

itd., tylko raczej

Witamy w interaktywnym systemie pomocy elmo. Poniżej znajdują się
bieżące kombinacje klawiszy, których można używać korzystając z
{książki adresowej, okna podglądu wiadomości, etc.}.

Więc część statycznego tekstu imvho powinna być, to ładniej wygląda.
No i to już raczej z gettekstem.

> Trzeba by tylko napisać jakąś funkcję key2str, żeby nie wyświetlać
> tego inta, a jakiś sensowny opis klawisza.

Zrobi się, pytanie czy przed weekendem ;)