www-tr-internal

Re: [www-tr-internal] Freedom Fry

From: Firat Ozgul
Subject: Re: [www-tr-internal] Freedom Fry
Date: Wed, 10 Sep 2008 13:50:56 +0300

Memnuniyetli ilgilenirim.

İyi çalışmalar.

Fırat

10 Eylül 2008 Çarşamba 13:07 tarihinde Ali Servet Dönmez <address@hidden> yazdı:
Sn. Özgül,

benim yarım bıraktığım "Freedom Fry" altyazısının çevirisini siz
tamamlayabilir misiniz?

(1) Çeviri CVS üzerinden değil, e-posta aracılığıyla bana geri
dönebilir.

(2) Ekteki dosyayı (fry-tr_TR.srt), (UTF-8 karakter kodlamasını
bozmayan) herhangi bir metin editörüyle (GNU/Emacs?) açabilir, ve zaman
bilgilerine dokunmadan yalnızca İngilizce'den Türkçe'ye altyazıların
çevirilerini rahatlıkla yapabilirsiniz.

(3) 47 no'lu altyazıdan devam edebilirsiniz. Ya da dilerseniz en baştan
kontrol de edebilirsiniz (bunun için özgün altyazı dosyasını
(fry-en_gb.srt) da ekliyorum)

İlgileniceğinizi ve çok fazla zamanınızı almayacağını umuyorum.

Saygılarımla,
Ali Servet Dönmez

--
Ali Servet Dönmez <address@hidden>