www-pl-discuss

Re: [www-pl-discuss] doroczna kampania FSF

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] doroczna kampania FSF
Date: Mon, 10 Dec 2012 11:37:56 -0700

2012/12/8 Paweł Różański <address@hidden>:
> Witam.
>  Ja bym zrobił coś w stylu:
> Giganci, tacy jak Microsoft i Apple, starają się bardziej niż kiedykolwiek
> kontrolować oprogramowanie, z którego korzystamy. FSF łączy wspierających
> wolność oprogramowania, aby wzmocnić nasz głos i wpływ.

Ok, to mamy sprzeczność w tłumaczeniach i nie wiem która forma jest
"bardziej" poprawna.
A) "[Firmy-]Giganty, takie jak Microsoft i Apple, ..."
B) "Giganci, tacy jak Microsoft i Apple, ..." [animacja]

Zostawiam przy "A", ale jeśli uważacie, że "B" jest lepsze to mogę zmienić.

> W roku 2013 chcemy powiększyć ruch wolnego oprogramowania. Opłać już dziś
> składkę $10[1] by zostać członkiem i pomóż nam wzmocnić przekaz.

Gdy klikniesz na link, to będą dwie opcje. Będzie możliwość
jednokrotnej daniny (nie wiem czy jest minimum np. $1), i będzie
możliwość wykupienia członkostwa. FSF większość dochodów ma właśnie ze
składek członkowskich. Kiedyś była opcja $60 dla studentów, a teraz
widzę tylko $120 za pełne członkostwo. Tak jak są TV za 99zł (x36
rat), tak tu jest "członkostwo za $10" (x12 = $120 na cały rok). To,
co jest tu reklamowane jest składką członkowską, a nie jednorazową
wpłatą.

Umieściłem wersję sklejoną z wszystkich sugestii. Jeśli są dalsze
sugestie to są nadal mile widziane.

Pozdrawiam,
Janek