Re: [www-pl-discuss] gnu-user-groups.html przekierowanie?

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] gnu-user-groups.html przekierowanie?
Date: Thu, 18 Nov 2010 09:49:59 +0100

2010/11/18 Sueroski <address@hidden>:
> W takim razie na chwilę obecną zostawiamy te tłumaczenia tak jak są, bo z
> tej wiadomości nie wynika nic, żebyśmy mieli coś zmieniać... tylko, żeby
> nowe osoby zakładające grupy odsyłać do libreplanet
>
> Jeśli będzie coś trzeba zmienić to pewnie ktoś z ludzi zajmujących się
> stroną napisze, żeby wstawić przekierowanie. (choć w zasadzie my dostępu do
> .htaccess nie mamy, więc byśmy musieli inaczej to zrobić, niż to oryginał
> zrobił)
>
> W takim razie domyślam się, że w zasadzie nic na razie robić z tym nie
> musimy. Ale czy tak jest? ;]

Obecna polityka jest taka aby przekierowywać z angielskiego
fs-user-groups na libreplanet.org. Ponieważ w przyszłości mogą chcieć
przywrócić listę na stronie gnu, ja bym był za przekierowaniem w
.htaccess a przeciwny usuwaniu naszego tłumaczenia.

Praktycznie rzecz biorąc, mam dostęp do odczytu/zapisu dowolnego pliku
na gnu.org, w tym pliku .htaccess; teoretycznie powinienem tylko
modyfikować pliki .pl.po a inne zmiany sugerować poprzez wysyłanie
maila na address@hidden Jeśli nikt nie ma nic przeciwko, wyślę
list do webmasterów aby dodali taki sam "redirect" do polskiego
tłumaczenia fs-user-groups. Czekam 24h na sprzeciw + uzasadnienie :-).

Pozdrawiam,

Janek