iva-dev

Re: [Iva-dev] IVA CVS Savannah peal toimib nüüd

From: Hans Põldoja
Subject: Re: [Iva-dev] IVA CVS Savannah peal toimib nüüd
Date: Mon, 7 Apr 2003 17:35:34 +0300 (EEST)

> Vahuri ponnistuste tulemusena on asi lõpuks ometi nii kaugel, et IVA CVS on
> Savannah peal olemas (4.aprilli tarballi põhjal, seega on nädalavahetusel
> minu poolt ja täna Jaagupi poolt tehtud muudatused sealt veel puudu). Kas
> peaksime nüüd hakkama arendustööd puhtalt CVSi peal tegema, mis tea arvate?

Niipalju kui ma aru saan, on olemas erinevaid CVS'i klientprogramme nii
Windowsi kui ka Linuxi peale. Kuna arendus käib meil dev.htk.tpu.ee peal,
siis peaks meie dev serveril olema CVS-klient, mis võtab ühendust
Savannah'i CVS serveriga, lukustab ja tõmbab alla sealt vajaliku faili
ning saadab selle pärast töö lõppu tagasi. Ja selline programm on täiesti
olemas - käivitub kui käsureale cvs kirjutada.

> Ja Jaagup, ehk annaksid siis listi teada, milliseid faile täna muutsid -
> Vahur siis uuendab need. Mina muutsin pühapäeval  WebtopFolder.py,
> YlTest.py, YlTyybid.py, testihaldus.dtml ja muidugi ka vocabulary_et_ee.py

Vahur, äkki saadaksid listi näite kuidas faili allatõmbamine ja uuendamine
käivad? Nagu ma aru sain, võttis CVS'i õpetusest ise läbipuurimine
parasjagu aega...

Hans