help-hurd

Dunya Turuna Karavan Arkadaþý/Looking for a Caravan Mate For travel

From: KaravnalaDünyaTuru/TourByCaravan
Subject: Dunya Turuna Karavan Arkadaþý/Looking for a Caravan Mate For travel
Date: Tue, 4 Nov 2003 07:14:31 +0200

Karavan ile Bir "DdünyaTuru" yapmayı planlıyorum.
Hayalim olan bu Planı birlikte gerçekleştirmek üzere:
Bu turu hayal edebilecek kadar hayalgucu,
Kalkışıp başarabilecek kadar cesareti,
Zorluklarını göğüsleyebilecek kadar enerjisi,
Bunu yapabilecek kadar zamanı
"Can Dost" kavramına inancı
ve
bu turun masraflarını paylaşacak kadar parası olan,
Araba kullanabilen,ehliyet sahibi Sigara İçmeyen bir
arkadaş arıyorum. Eğer seni aradığımı düşünüyorsan
lutfen Mail ile temas kur ve telefon numaranı yaz.

Benimle ilgili Çok kısa Bilgi:
1969 DoÄŸumlu/Erkek/Ä°stanbul
Born 1969/Male/istanbul
Bu mail ile verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür deilerim.
İlk ve son kez Gönderdim.

i'm sorry because i disturbed you. I have sent it the
first and the Last time. i'll never send another. it's meaning is
"i'm searching a caravan mate who want to travel all the world
by a caravan."  if you want to contact to me please send an
e-mail to evileye@toti.net with your phone number.