help-hurd

Cebiniz Bayram Edecek!

From: Melodi Grafik Duyuru
Subject: Cebiniz Bayram Edecek!
Date: Tue, 21 Jan 2003 00:46:20 +0200 (EET)

Merhaba,

Melodilerim.Com ve Grafiklerim.Com'dan haberiniz var mı ?

Cep telefonlarınız için en geniş melodi arşivi, 1800 melodi...Üstelik sürekli güncelleniyor. İşte "Ne Oldu Can - Kayahan" ve "Sen Yoluna Ben Yoluma - Çelik"...Daha albümleri taptazeyken melodileri Melodilerim.Com'da !

Cep telefonlarınızın ekranlarını şenlendirecek binlerce logo, resimli mesaj, extra-large logo ve hareketli resimler...Hepsi Grafiklerim.Com'da !

Üstelik bu melodi ve logolar cebinize tek bir mesajla çok kolay geliyor...

Rengarenk, pırıl pırıl sitelerimiz sizleri bekliyor !

Mutlu Günler
SMSNET Ekibi

Melodi isteğinde
bulunmak istiyorum!
Resmimi telefonumda görmek istiyorum!

Yardım hattımız: 0 312 2865891 (her gün 9.00 - 19.30 arası)

Duyuru listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız...

To be removed from our mailing list, please click here...