www-tr-internal

Re: [www-tr-internal] Yeni Çeviri Düzenlemesi: Why GNU/Linux?

From: Sönmez Kartal
Subject: Re: [www-tr-internal] Yeni Çeviri Düzenlemesi: Why GNU/Linux?
Date: Wed, 10 Sep 2008 15:10:32 +0300

   İngilizce özgün metinde bu hata sık sık yapılıyor, ancak sizin
   çevirilerinizde de bazı kısımlarda bu hataları gördüm. Bir ölüm
   kalım meselesi değil, ancak kişisel olarak benim çok takıldığım
   birşey.  Elinizden geldiğince buna dikkat edeceğinizden hiç şüphem
   yok.

Eğer kişisel olarak takıldığınız bir şey ise başkalarının yaptığı şey
sadece sizin için hata olmaz mı?  Ben noktalama işaretlerinden, virgül
hariç, sonra çift boşluk bırakmanın metni daha okunabilir yaptığını
düşünüyorum.

GNU, bununla ilgili olarak bir kural belirlemiş mi?