www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Пребацивањ е постојећих п ревода на ГНУН

From: Lazar Kovacevic
Subject: Re: [Www-sr-dev] Пребацивањ е постојећих п ревода на ГНУН
Date: Tue, 12 Aug 2008 11:39:16 -0500

пробао сам да нађем одговарајуће ПОТ датотеке, али нисам успео да их нађем за следеће фајлове

graphics/license-logos.sr.html
help/evaluation.sr.html
licenses/gpl-howto.sr.html
licenses/gpl-violation.sr.html
links/companies.sr.html
software/devel.sr.html
software/software.sr.html

за остале странице сам нашао ПО еквиваленте, и тренутно завршавам са пребацивањем. послаћу их касније вечерас.

за ове горе наведене стране ћу исто да проверим превод и снимим на савану нове верзије, па предлажем да се онда у постојећем хтмл формату и оне учитају на главни сервер, а када се појаве ПОТ датотеке, тада ћу их пребацити у нови формат.