www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Прелазак на ГНУ једињене нације

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Www-sr-dev] Прелазак на ГНУ једињене нације
Date: Mon, 21 Jul 2008 14:25:09 +0200

Предузео сам следећи корак у преласку пројекта www-sr на ГНУН. Следи преглед онога што је урађено:

CVSROOT:        /web/www
Module name:    www
Changes by:     Strahinya Radich <Ctpajgep>       08/07/21 08:56:32

Modified files:
        philosophy/po  : free-sw.sr.po
        server/po      : banner.sr.po
        po             : home.sr.po
Added files:
        licenses/po    : why-not-lgpl.sr.po
        gnu/po         : gnu.sr.po gnu-history.sr.po linux-and-gnu.sr.po
                         manifesto.sr.po
        philosophy/po  : categories.sr.po
                         free-software-for-freedom.sr.po
                         fs-translations.sr.po gif.sr.po java-trap.sr.po
                         linux-gnu-freedom.sr.po philosophy.sr.po
                         selling.sr.po
        server/po      : whatsnew.sr.po takeaction.sr.po

Log message:
        Another step in the transition of www-sr to GNUN

Надам се да је овај пут све у реду. Од старих датотека остале су још само:

/philosophy/shouldbefree.sr.po
/philosophy/words-to-avoid.sr.po
/gnu/gnu-linux-faq.sr.po

Ускоро ћу пребацити и њих, и онда сви нови преводи иду по новом систему. Дакле, преузмете .pot датотеке (анонимно) са СУВ-а пројекта www (из поддиректоријума po оних директоријума у којима се налазе оригиналне .html датотеке), прекопирате их код себе у .po, измените шта треба према упутству које сам приложио на

http://alas.matf.bg.ac.yu/~mr99164/uput/kakoda-prevodim-gnu-ov-veb.html

и пошаљете у СУВ пројекта www-sr, али овај пут не у поддиректоријуме po, већ у „прави“ директоријум. Ја ћу онда погледати датотеке, ако треба обратићу вам се у случају неких недоумица и послати их на главни сервер. Тако је то предвиђено да функционише надаље.

        Срећан рад,
        Страхиња

--