www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] takeaction.sr.html

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Www-sr-dev] takeaction.sr.html
Date: Thu, 17 Jul 2008 17:52:56 +0200

Lazar Kovacevic је написао:
Kada stavis uputstvo .ro formata u 'KAKODA...', procitacu opet sve moje prevode, i uskladiti sa tvojim primedbama, i potom ponovo ucitati na savanu.

Хајде онда овако: пошто је циљ да се у што краћем временском року постојеће датотеке пребаце на нови систем, да ја поставим странице које сам ја преводио, а Ти претвори остатак Твојих страница у .po формат и постави их (узгред, ово је „ПО“, а не „РО“, јер се ради о скраћеници од „Portable Object“), а ја ћу их прегледати касније. Мало комплетније упутство за превођење у ГНУН-у можеш да преузмеш са:

http://alas.matf.bg.ac.yu/~mr99164/uput/kakoda-prevodim-gnu-ov-veb.html

(сада је то верзија 2.01).

Сутра и за викенд ћу пребацивати странице које сам ја преводио, па ћу у понедељак поставити оно што стигнем да пребацим. Већ сам поставио:

        /po/home.sr.po
                (у www-sr је /home.sr.po)
        /server/po/banner.sr.po
                (у www-sr је /server/banner.sr.po)
        /server/gnun/generic.sr.html
        /server/po/footer-text.sr.po
                (у www-sr је /server/footer-text.sr.po)
        /server/po/takeaction.sr.po
                (у www-sr је /server/takeaction.sr.po)
        /philosophy/po/free-sw.sr.po
                (у www-sr је /philosophy/free-sw.sr.po)

Дакле, пошаљи Твоје датотеке када их завршиш у СУВ пројекта www-sr, па ћу их поставити у понедељак ако буде неких проблема са аутоматизованим копирањем у пројекат www (које сам данас подесио).

--