www-sr-dev

[Www-sr-dev] Re: Нови преводи

From: Страхиња Радић
Subject: [Www-sr-dev] Re: Нови преводи
Date: Mon, 14 Jul 2008 18:05:40 +0200

Lazar Kovacevic је написао:
Sad sam najzad uspeo da ih snimim. Ne znam sta sam bio pogresio prosli put, ali ovaj put sam proverio, i fajlovi su definitivno u repozitorijumu.

За сада сам завршио са испитима, па ћу моћи мало активније да се позабавим преласком на ГНУједињене нације. Са факултета ћу преузети све датотеке, и покушаћу да поставим philosophy/po/free-sw.sr.po, па ако то успе, почећу са претварањем и осталих датотека, а написаћу и нови „КАКОДА преводим ГНУ-ов веб“ са конкретним детаљима.

--