www-pl-trans

Re: [www-pl-trans] Wolontariusz do tłumaczenia.

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-trans] Wolontariusz do tłumaczenia.
Date: Tue, 20 Aug 2013 10:40:05 -0600

Witam,

2013/8/18 Jerzy Spendel <address@hidden>
Witam serdecznie!

Chciałbym poinformować o osobistej chęci w tłumaczeniu stron projektu gnu. Jeśli moja pomoc jest potrzebna to proszę mnie poinformować jaka strona projektu GNU wymaga przetłumaczenia.

Zapraszam do zapoznania się ze stroną naszego zespołu [1]. Używamy formatu gettext do utrzymywania tłumaczeń ze względu na pewne ułatwienia przy utrzymywaniu artykułów. Jeśli chcesz regularnie tłumaczyć, edytor gettext oraz dostęp CVS będzie niezbędny.

Na początek, sugeruję jednak znaleźć krótką nieprzetłumaczoną stronę i ją przetłumaczyć. Strona z najświeższymi artykułami ma prawie wyłącznie nieprzetłumaczone [3]. Nagłówki i stopki są takie same na każdej stronie, więc tłumacz tylko treść od tytułu po pudełko "GNU home page".

[1] https://www.gnu.org/server/standards/translations/pl/
[2] http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/Dokumentacja_techniczna
[3] https://gnu.org/philosophy/latest-articles.html

W razie pytań, można pisać na tę listę (address@hidden).