Re: [www-pl-discuss] doroczna kampania FSF

From: Paweł Różański
Subject: Re: [www-pl-discuss] doroczna kampania FSF
Date: Sat, 08 Dec 2012 08:44:32 +0100

Witam.
 Ja bym zrobił coś w stylu:
Giganci, tacy jak Microsoft i Apple, starają się bardziej niż kiedykolwiek kontrolować oprogramowanie, z którego korzystamy. FSF łączy wspierających wolność oprogramowania, aby wzmocnić nasz głos i wpływ.

W roku 2013 chcemy powiększyć ruch wolnego oprogramowania. Opłać już dziś składkę $10[1] by zostać członkiem i pomóż nam wzmocnić przekaz.

Końcówki nie tłumaczę, bo nie mam pomysłu.

[1] Mam wątpliwość, czy faktycznie zostaje się członkiem FSF za $10. Może chodzić po prostu o rozpoczęcie uczestnictwa.

Pozdrawiam,