Re: [www-pl-discuss] Potrzebne wsparcie przy polskiej wersji kampanii Se

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] Potrzebne wsparcie przy polskiej wersji kampanii Secure boot.
Date: Tue, 10 Apr 2012 12:30:52 -0600

2012/4/10 Paweł Różański <address@hidden>:

> Powinno być "będzie on używany tylko do informowania o tym konkretnym celu",
> bo widzę, że na dedykowaną listę zapisuje.
>
> BTW - umieściłem z własnym tłumaczeniem tytułu. IMHO lepsze, choć mniej
> wierne.

Nie mam bezpośredniego dostępu do stron FSF. Mogę jedynie zasugerować
kontakt z webmasterem:

For any questions about our any FSF website, including Defective By
Design, PlayOgg, PlayFreedom, Bad Vista, Windows 7 Sins:
    address@hidden

Jeśli będą potrzebowali potwierdzenia, że tłumaczenie jest wierne,
mogę dokładniej się przyjrzeć oryginałowi i Twojemu tłumaczeniu i dać
im znać.

Pozdrawiam,
Janek