www-pl-discuss

Re: [www-pl-discuss] Nowy nabór?

From: Paweł Różański
Subject: Re: [www-pl-discuss] Nowy nabór?
Date: Thu, 03 Nov 2011 20:03:16 +0100

On 30.10.2011 15:32, Jan Owoc wrote:
2011/10/30 Paweł Różański<address@hidden>:
On 29.10.2011 16:57, Jan Owoc wrote:
  Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie jest twierdząca, to pytanie, czy
nie
warto by wystąpić na P.I.W.O. (tak czy inaczej planuję być, jeśli tylko
będę
miał możliwość, więc mogę zrobić prezentację (myślę, że 5-10 min. w
zupełności wystarczy), o ile organizatorzy będą zainteresowani).

http://piwo.informatyka.org/index.php?option=com_content&view=article&id=80&Itemid=27

Jakie jest wasze zdanie?

Jestem zdania, że to bardzo dobry pomysł. Ja bym treść prezentacji
skierował bardziej na historię projektu GNU (w skrócie) oraz co
obecnie projekt robi. Na początku wspomnisz, że jesteś jednym z
tłumaczy stron GNU, i dlatego to przedstawiasz, a na koniec wspomnisz
jak można się z nami skontaktować w przypadku chęci tłumaczenia.

  Myślałem raczej o krótkim info, że coś takiego jest, co robimy, kogo
potrzebujemy i czemu warto się przyłączyć. Historia GNU i co projekt obecnie
robi raczej jako tło. Byłem parę razy i full wykład nt. historii itp. byłby
IMO raczej nudny dla słuchaczy na tej imprezie.

W takim razie wycofuję sugestię.

Jedyne doświadczenie z takiej imprezy gdzie większość osób słyszała o
tym, że IBM i Apple udzielają się w oprogramowaniu "Open Source", i
może słyszeli o programie "Linux". Tematy przemówień były typu
"dlaczego czasami opłaca się tworzyć oprogramowanie open-source". Tam
by się przydała taka prezentacja o GNU.

Niestety, z powodu niespodziewanej kontuzji prawdopodobnie odpadam całkowicie z imprezy (a na pewno nie będę miał w najbliższym czasie czasu i głowy do tego). Ew. mogę coś pomóc zdalnie - napisać, podsunąć pomysły itp.

Pozdrawiam,
Paweł