[www-pl-discuss] Nowy nabór?

From: Paweł Różański
Subject: [www-pl-discuss] Nowy nabór?
Date: Sat, 29 Oct 2011 09:38:34 +0200

Witam.
Tak sobie myślę, że początkowy entuzjazm wyraźnie oklapł i myślę, czy nie przydałoby się powtórzyć akcji z rekrutacją tłumaczy na portalach okołoopensource'owych itp. Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie jest twierdząca, to pytanie, czy nie warto by wystąpić na P.I.W.O. (tak czy inaczej planuję być, jeśli tylko będę miał możliwość, więc mogę zrobić prezentację (myślę, że 5-10 min. w zupełności wystarczy), o ile organizatorzy będą zainteresowani).

http://piwo.informatyka.org/index.php?option=com_content&view=article&id=80&Itemid=27

Jakie jest wasze zdanie?

Pozdrawiam,
Paweł