Re: [www-pl-discuss] artykuł na PiratePad czeka na rec enzję

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] artykuł na PiratePad czeka na rec enzję
Date: Thu, 29 Sep 2011 15:28:41 -0600

2011/9/29 Sylwester Zarębski <address@hidden>:

> Przejrzałem i zmieniłem kilka sformułowań, wyłapałem kilka literówek i
> przecinków, jak również dopisałem się w nawiasach [] to co uważam wg mojego
> zdania :).

Dziękuję. Bardzo pomocne komentarze. Przed chwilą umieściłem plik
.pl.po w repozytorium. Za około trzy godziny powinna pojawić się
wersja html pod tym adresem:
http://www.gnu.org/philosophy/judge-internet-usage.pl.html

Jak z poprzednim, prosiłbym aby ktoś, kto nie czytał oryginału
angielskiego (więc ja, Jan W., Paweł, i Sylwester odpadają),
przeczytał artykuł w całości i przesłał do mnie (lub na listę mailową)
uwagi.

> Zamieszczam tutaj:
>
> (...)

Dziękuję. Zaktualizowałem plik .pl.po. Przy najbliższym uruchomieniu
GNUN zostanie zaktualizowana wersja html.

> Tyle, mam nadzieję, że się trochę przydałem :).

Jasne, że się "przydałeś" :-).

Pozdrawiam,
Janek