Re: [www-pl-discuss] www-pl-discuss Digest, Vol 11, Issue 1

From: Marcin Wolak
Subject: Re: [www-pl-discuss] www-pl-discuss Digest, Vol 11, Issue 1
Date: Fri, 19 Aug 2011 11:14:23 +0200

Witam,

Co do pierwszego pomysłu: dobra idea, ale np. co się stanie, jak przez jakiś długi czas nie będzie się odzywał recenzent czy korektor? Za dużo osób nie mamy w grupie i myślę, że nie możemy sobie pozwolić na takie oczekiwanie (oczywiście gdyby taka sytuacja nastąpiła, ale to też trzeba wziąć pod uwagę).

Na pewno jakość tłumaczenia by się poprawiła, gdyby ktoś b. dobrze j. polski przejrzał dane tłumaczenia.

Podoba mi się także drugi pomysł: czasami po prostu ktoś nie ma czasu na aktualizację i artykuł staje się przestarzały. Gdyby każdy byłby przypisany do danej grupy, wtedy problemu by nie było (znowu zakładam, że tak może być, chociaż niekoniecznie musi).

Pozdrawiam,
Marcin