Re: [www-pl-discuss] dystry bucja do tłumaczenia/obraz w VirtualBox

From: Pawel K Szulczewski
Subject: Re: [www-pl-discuss] dystry bucja do tłumaczenia/obraz w VirtualBox
Date: Thu, 16 Sep 2010 09:38:34 +0200

On Wed, Sep 15, 2010 at 09:11:10PM +0200, Jan Owoc wrote:
> Rozważam przygotowanie płyty instalacyjnej, która by miała od razu
> przydatny zestaw programów (np. LXDE, Virtaal, CVS, aspell, gettext)
> do tłumaczenia.
Tak z czystej ciekawości: ilu jest ludzi, którzy korzystają głównie z
Windowsa i odpalają specjalnie GNU/Linuksa, żeby przetłumaczyć?
Mi prawdę mówiąc by się nie chciało i skonfigurowałbym sobie środowisko
do tłumaczeń pod Windowsa /bo chyba jest taka możliwość/...

--
Hodně zdraví

Pawel K. Szulczewski

email:  address@hidden