www-pl-discuss

Re: [www-pl-discuss] Wielkie litery

From: Sueroski
Subject: Re: [www-pl-discuss] Wielkie litery
Date: Sun, 22 Aug 2010 10:38:42 +0200

W dniu 21.08.2010 16:43, Sylwester Zarębski pisze:
21 sierpnia 2010, 15:38:22, Mariusz napisał(a):

Taka wątpliwość mi się nasunęła, w starych tłumaczeniach nazwy
takie jak Free Software Movement są tłumaczone na Ruch Wolnego
Oprogramowania. Zostawiamy tak, czy zmieniamy na Ruch wolnego
oprogramowania, podobnie jak to robimy z Free Softwere Foundation - Fundacja
wolnego oprogramowania?
Wg mnie nazwa własna powinien mieć zachowaną wielkość liter. Czyli
optuję za Ruch Wolnego Oprogramowania i Fundacja Wolnego
Oprogramowania.

Ja również byłbym za pozostaniem przy wielkich literach.
Teoretycznie te litery mają tworzyć skrót (FSF), który co prawda nie tworzy się w polskiej wersji, bo raczej nie damy FWO, ale wielkość liter powinniśmy zachować.
Ja bym pisał tak jak jest w oryginale (czyli chyba zawsze wielkie litery).

--
 ,= ,-_-. =.    Sueroski
((_/)o o(\_))   Free Software User

Kup wlasne mieszkanie za 72 tys. zl.